torstai 8. toukokuuta 2014

ESITTELYSSÄ- MINÄ

Esittelyssä - minä!


Eli olen Sastamalalainen parin viikon päästä 21 vuotta täyttävä naisenalku. Muutin omilleni reilu 1,5 vuotta sitten. Asustelen tälläisessä pikkukylässä Sastamalan alueella. Perheeseeni kuuluu äiti, iskä ja mua pari vuotta nuorempi pikkusisko. Tietenkin perheeseeni kuuluu pikkusiskon miehen lisäksi oma mies joka opiskelee Porissa lähihoitajaksi, mutta asustelee nyt mun luona työharjottelun ajan. Mulle erityisen tärkeässä roolissa elämässäni on perhe. Ilman heidän tukeaan ja apuaan olisin hukassa. Mulla on vakituinen työ Sastamalan Vammalassa jonne kuljen omalla autolla.

 
Mulle elämän viisi tärkeintä asiaa on

♥ Perhe - Heille voin purkaa huolet ja murheet. He tietävät lähestulkoon kaiken mun elämästä. On suurenmoinen helpotus, että mulla on niin hyvä suhde mun vanhempiin ja siskoon. Käyn heidän luonaan lähestulkoon jokapäivä. Välillä vietän öitä heidän luonaan.

♥ Mies - Ilman tota mun miestäni en osais kuvitella elämääni. Hänkin tukee ja auttaa mua parhaansa mukaan aina. Hän rakastaa mua juuri tälläisenä kuin olen, eikä mun oo ikinä tarvinnu esittää hänelle mitään muuta kuin olen. Hän on mun kanssani mun virheistäni huolimatta.

♥ Ystävät - Mulla on tavallaan kaksi parasta ystävää. Heille molemmille voi soittaa koska vaan, jos on joku hätänä ja he tietävät, että mulle voi soittaa. Ollaan heidän kanssa koettu niin monia hyviä hetkiä, myös niitä huonoimpiakin.

♥ Työ - Mulle yhdessä suuressa roolissa elämässäni on työ. Mä oon kiitollinen siitä, että mä saan tehdä töitä ja ansaita oman elantoni sillä. Ilman mun monia työpaikkoja ei olis vieläkään ollut mahdollista, että olisin omillani.

♥ Liikunta - Yksi suuri osa elämääni on liikunta. Musta on ihanaa lähteä lenkille huonon pävän jälkeen tuulettaan asioita. Liikunta on osa mun päivittäisiä rutiineja. Liikkuminen tuottaa mulle suurta iloo ja hyvän olon tunnetta.



Mä oon iloinen persoona. Mulla on positiivinen asenne kaikkeen. Vaikka välillä menisikin asiat vinksinvonksin, niin osaan kaivaa siitä sen positiivisuuden esiin.

Tässä lyhykäisyydessään minusta. Voitte laittaa kommenteilla mulle kysymyksiä, mitä haluaisitte vielä musta tietää lisää, niin kokoon niistä sitten uuden postauksen. :)

♥ Piia

5 kommenttia:

  1. ihana banneri ja hirmu mukavan oloinen blogi sinulla!:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos kommentista! Jää toki seurailemaan. :)

      Poista
  2. Toooooosi kiva blogi sulla! :) Tee ihmeessä lissää tällasia postauksia jatkossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Kiitos sulle kommentista, tälläsiä on vaihteeksi kiva saada! :)

      Poista
  3. Hurjan kiva postaus ja nättejä kuvia. :) ! Olet kaunis.

    http://c-duracell.blogspot.fi/

    VastaaPoista