lauantai 10. toukokuuta 2014

Pyykkiä, kihloja, kutsuja ja äitejä ! ♥

Heippa ja ihanaa äitienpäivän aamua! :) Ja jokaiselle äidille - oikein ihanaa äitienpäivää !

Mun äitienpäivä tulee kulumaan osittain saman kaavan mukaan kuin aiemminki, paitsi nyt tuli anoppila kiertelymatkaan mukaan. :) Puolenpäivän aikaan lähden siskon kanssa mun vanhemmille, tietenkin antamaan äidille lahja! Sieltä sitten kotiin hakemaan mies (jahka se pääsee töistä) ja mennään yhdessä mun mummulaan, josta sitten viimeisimpänä anoppilaan. :)  Nää äitienpäivät on tupannut menemään aina niin, että ensin omilla vanhemmilla ja sitten mummulaan, jonne sitten koko suku kokoontuu yhdessä. :)



Mut mitä perjantaina tapahtui? Maanantaina mä päätin että NYT - nyt mä sen teen, ja tilaan itselleni pesukoneen! Mä oon jo 1,5 vuotta ravannut vanhemmillani pesemässä pyykkiä ja mä olin niin kyllästynyt siihen, että mä kirjotin osoitekenttään verkkokauppa.com ja selailin sieltä sitten kaikkia pesukoneita. Mä löysin sieltä edullisen Boch:in pyykkikoneen. Kalliskaan ei ollut, sillä maksoi vain 279,90 :) Koko viikon katoin postiseurantaa ja odottelin että koska ne sieltä itellasta mulle soittaa, kunnes keskiviikkona puhelin soi, ja sovittiin toimitus perjantaille. Perjantaina kun kone tuli, mä olin ihan onnesta soikeena ja olisin niin paljon heti halunnut päästä testaamaan uutta konetta, mutta piti odottaa lauantai-iltaan, sillä miehen veli lupasi tulla laittamaan sen mulle paikoilleen.



Eilen sitten oltiin mun serkun ja sen miehen kihlajaisissa. Hääpäiväkin päätetty jo vuoden päähän. :)Sisko jakoi eilen kutsukortit valmistujaisiinsa! :)



Eilen illalla sitten mä sain vihdosta viimein mun pyykkikoneen paikalleen! Kello oli jo niin paljon illalla, kun se saatiin liitettyä, ettei sitten viitsinyt enää alkaa pesemään pyykkiä. Tänä aamuna kuitenkin kello soitti 8:00 ja ensimmäinen koneellinen pyykkiä pesty tähän mennessä, ja toinen jo menossa. :)


♥:lla Piia :)

2 kommenttia:

  1. Voi ku oot kaunis :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mukava saada kerrankin hyvää palautetta :) !

      Poista