keskiviikko 1. tammikuuta 2014

5 asiaa, joita ilman elämä olisi tuskaa

Ajan kulumiseksi päätin listata viisi asiaa, joita ilman en vaan voi elää.

1. Peili.
Ilman peiliä, mä en kehtaisi ikinä lähteä kotoa mihinkään. Saatan monta kertaa käydä peilin edessä vaan kattomassa miltä näytän. Peili on tärkee osa mun elämää.


2. Kännykkä

Ilman kännykkää ei vaan oo elämää. Oon todellinen kännykän orja. Jos puhelin menee rikki (oon pari kertaa kokoenut tän kamaluuden), meen ihan paniikkiin, sillä sieltä häviää kaikki todistusaineisto, musiikki ja pelit. 

3. Perhe

Ilman perhettä ei vaan pysty elämään. Mä oon onnellinen siitä, että mun vanhemmat on edelleen yhdessä, ja että oon saanu loistavimman pikkusiskon ikinä. Meidän perheellä on vahva side, jaetaan toistemme kanssa kaikki asiat. 
4. Telkkari

Mä en ennen kattonu oikeestaa telkkaria niin paljon kuin nyt, kun muutin uuteen asuntoon. Johtunee varmaan siitä, että edellisessä asunnossa ei ollut erillistä olohuonetta, vaan kaikki oli samassa tilassa. Nyt kun on tilaa niin tää sohvalla löhööminen ja telkkarin katselu on aika makoisaa! 


5. Auto

Ilman autoa mun olis mahdoton elää! Auto on mulle tärkee kulkuneuvo, sillä työmatka on yli 11 kilometriä. Auto on siinäkin mielessä tärkeä kulkuneuvo ja asia mulle, että jos hermostuttaa ja haluan äkkiä vaan pois, niin sitten hypätään autoon ja eikun menoksi. Auto on elintärkeä, sillä täältä on työpaikallekkin tosi hankalat kulkuyhteydet. 


♥ Piia



1 kommentti:

  1. Tosi kiva postaus + pakko sanoa että oot hirmu nätti! c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista