keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Mieleenpainuvimmat asiat vuodelta 2013

Tää on tää jokavuotinen "pakko"postaus. Kerätään siis vuoden 2013 mieleenpainuvimmat asiat ja tapahtumat postaukseen.

Vuosi 2013 alkoi kurjasti. Menetin monia hyviä ystäviäni tyhmillä mokillani. Opin ainakin näistä mokailustani sen, että ihmisen täytyy mokailla. Sitten vasta tajuaa asioiden todellisuuden ja merkityksen. Kuitenkin asiat saatiin järjestykseen ja moni ihminen antoi anteeksi hölmöilyt.

Toisena mulla jäi mieleen vuodelta 2013 työt. Olin kahdessa eri työpaikassa tämän nykyisen lisäksi. Alkuvuodesta olin Lihajalosteella ja kesäksi totaalinen alanvaihdos ja pääsin kylmäkön ja myyjän työtehtäviin Pyymäen Leipomolle. Syksyllä hain vakituista työtä, työhaastattelu jännitti ja sain heti vakituisen työn. Nykyään toimin päiväkodin keittiöllä keittäjänä. Todellinen onni on suosinu mua työn suhteen!

Kolmantena taisi jäädä mieleen mun synttärit, joita juhlittiin railakkaasti isolla porukalla. Ensin rannassa pelaten aliasta ja sieltä kavereiden luo jatkamaan, kun ilma alkoi viiletä. Oli yhdet mahtavimmista synttäreistä ikinä.

Neljäntenä mieleen jäi tää joulukuun muutto uuteen, isompaan kotiin. Soitin ihan muuten vaan tästä asunnosta. Kävin katsomassa tätä marraskuun lopulla ja asunto näytti mielestäni mukavalta ja tuntui heti omalta kodilta. Päivän mietinnän ja laskutoimitusten jälkeen päätin ottaa tämän asunnon, ja se kyllä kannatti. Mua hirvitti ihan hirveesti muutto, sillä tää on yli kolme kertaa isompi kuin mun edellinen asunto. Yksiöstä kolmioon, se on iso tilanmuutos. Alkuun mietti, että mitä tällä kaikella tilalla tekee, mutta sit kun tavarat oli kannettu sisään niin sitä alkoi miettimään, että miten oon saanut kaiken tän tavaran mahtumaan pieneen yksiöön. Nyt vasta oon asettunut kunnolla kodiksi. Työmatka piteni 11,3 kilometrillä, mutta ei se haittaa.



Viidentenä ja tärkeimpänä asiana jäi mieleen mun ja K:n tapaaminen ja seurustelusuhteen alkaminen. Sain ihanan, huolehtivan ja rakastavan jääkiekkoilijamiehen rinnalleni. Hän kruunasi mun vuoden todellisesti. En mä osaisi ajatella enää aikaa ja elämää ilman K:ta. ♥


Tässä viisi mieleenpainuvinta asiaa viime vuodelta. Vuosi 2013 oli ehkä paras vuosi pitkiin aikoihin. Kaikkea ihanaa ja kivaa tapahtui, mutta tuli niitä pettymyksiä ja surunkin hetkiä. Niistä ei mihinkään pääse.



Tehdään tästä vuodesta 2014 parempi ja ihanempi yhdessä. Hyvää uutta vuotta kaikille blogiani lukeville ja kaikille bloggareille. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti