maanantai 6. tammikuuta 2014

New Home ♥

Aattelin tässä aikanikuluksi esitellä muutamilla kuvilla teille mun uutta vuokra-asuntoo. :)

Muutin tähän vähä vajaa kuukausi sitten. Tässä on kolme huonetta ja keittiö. Ja kyllä, monille varmaan herää kysymys, että mitä teen yksin näin isolla asunnolla, mutta tarkoituksena on että K muuttaa tänne valmistumisensa jälkeen. :) Mutta tässä siis muutama huonolaatuinen kuva, koska mun kamera on jotenkin sökönä.. :)

 Tässä ensimmäinen otos olkkarista :) Kuten huomaatte, täällä on tollaset tosi vanhanaikaset ovet. Alkuun se häiritsi itteenikin, mutta nyt niihin on silmä tottunut, ja ehkä noi just vielä vähän sopiikin tähän mun teemaan. :)
Oikeanpuoleisin ovi tuolla on siivouskomero, keskimmäinen on suihkutilat ja vasemmanpuoleisessa on yksi huone, mutta siitä en kuvaa ottanut koska se on vielä täysin kesken. Ehkä myöhemmin. ;)

 Toinen otos mun olkkarista. Pitkään pohdittiin että miten me telkkari sijotetaan tänne, mut löydettii ihan kiva ratkasu siihen pulmaan. :) Ikkunoissa roikkuu ihanat uudet violetit verhot ja pikkusiskolta sain joululahjaksi täyellisesti sopivan kaitaliinan ruokapöytään. :)

 Kolmas kuva, olkkarin ja keittiön rajauksesta. Mä rakastuin tähän keittiöön samantien, etenkin tähän baaritiskisysteemiin. :) Kivasti voi sitten laittaa tuparivieraille kahvit tuohon, ettei kaikkea tarvitse änkeä tuohon pieneen ikean ruokapöytään. :D

Viimeisin kuva löytyy makkarista. Tänne ei oikein muuta mahdu kuin tuo meikkipöytä (joka näyttää olevan hurjan sekaisin, enkä huomannut kuvia ottaessani tätä asiaa) ja tuo sänky. Verhot on edellisestä asunnosta myös käyttöön otetut, väriteemana siis sini-valkoinen makkari. :) Tässä huoneessa mä tykkään tosta tiiliseinästä, se on jotenkin ihana !

Tässä pieni katsahdus mun uuteen kotiini. Hope so tykkäsitte. :)

♥Piia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti